Юрій Слепко

Юрій Слепко – Співзасновник та маркетолог в Kinsly Brand Studio.

Юрій Слепко — співзасновник та маркетолог в Kinsly Brand Studio. 5 років досвіду у маркетингу. Експерт у Facebook рекламі. Витратив більше 18.000$ власного бюджету на маркетингові тести у Facebook та Instagram. Серед клієнтів, або слухачів тренінгів: Галнафтогаз, Honda, Поїхали з нами, Kusum Pharm, Наша Ряба, FEST, 032.ua. Автор книги «15 Елементів, які повинен врахувати власник бізнесу перед розробкою Landing Page».


Тема доповіді:  Як стати брендом на Facebook за 1$ в день?


Тези:

  • Як формувати лояльних клієнтів за допомогою роботи із “Аудиторіями”?
  • Як налаштувати ретаргетинг, як Гуру?
  • Як рекламуватись на платоспроможних клієнтів?
back to top