Ярослав Зінченко і Максим Гапчук

Ярослав Зінченко

Тема доповіді: Аналізуй або помри: як потратити маркетинговий бюджет в трубу.


Тези:

  • Навіщо успішному бізнесу потрібна аналітика?
  • Як нерентабельну рекламу зробити рентабельною?
  • Як правильно аналізувати рекламні кампанії?
  • Як використовувати дані Google Analytics на благо бізнесу?

Максим Гапчук

Ярослав Зінченко – керівник відділу віддалених співробітників платного трафіку в компанії «SOTNIK».

У сфері інтернет-маркетингу працює з 2015 року. Починав на позиції PPC-фахівця і досяг посади керівника напряму. Сертифікований фахівець Google AdWords. Сертифікований фахівець Google Analytics. На позиції PPC-фахівця в обов’язки входило побудова стратегії просування і підбір інструментів контекстної реклами, запуск і ведення кампаній в Google AdWords і Яндекс Директ. Найбільше любить працювати з e-commerce проектами і з мобільними додатками. Виступав спікером на конференції Lviv iCamp 2016, PPC Day 2017, а також на спільних івентах компаній Google і SOTNIK.


Максим Гапчук – веб-аналітик в компанії «SOTNIK».

Web-аналитик в компании «SOTNIK». У сфері інтернет-маркетингу працює з 2015 року. Сертифікований фахівець Google Analytics. Впроваджує комплексні системи бізнес-аналітики для великих e-commerce проектів. Працює з такими інструментами: Google Tag Manager, Power BI, R-language.

back to top