Владислав Вахільчук

Владислав Вахільчук – засновник маркетингової компанії Social Mind Marketing Case (SMM case).

  • 5 років практичного досвіду в якості проджект-менеджера в сфері бізнесу, wellness.
  • Індустрії і організації спортивних заходів.
  • Вивчає і впроваджує західні методики маркетингу.
  • Організатор та співорганізатор більше 50 проектів, таких як «Палітра Смаку», фестиваль ЗСЖ, «Next Day» і «БЕЗ МЕЖ» (в рамках Арт-пікніка Фролової), учасник і спікер «ЕКО експо» (одна з найбільших українських виставок).
  • За останній рік консультував і співпрацював в сфері маркетингу з 24-ма компаніями з 10-ти різних сфер.
  • Експерт в області комунікацій.

Тема доповіді:  Fuck up в трендах.

back to top