Олександр Рись

Олександр Рись – директор з розвитку SendPulse.

Директор з розвитку сервісу розсилок SendPulse (CBDO SendPulse) У скарбничці досвіду 5 років роботи копірайтером, 4 роки – стратегічний маркетинг, 4 роки – email маркетинг. C 2008 по 2012 рр. – радіо копірайтер (більше 1000 рекламних текстів і програм для провідних радіостанцій України (Шансон, Русское радио, Хіт-ФМ, Наше радіо і т. д.). З 2012 по 2013 рр. – аналітик в маркетинговому агентстві «Fresh Studio» (маркетингові стратегії для компаній України, РФ, РБ, Казахстану). З 2013 – експерт в сфері email маркетингу, автор навчальних занять і курсів по email маркетингу. Виступав з доповідями на спеціалізованих конференціях і навчальних ресурсах: iForum, Marketing Revolution, MailCon, EmailConf, MailingDay, iCamp, WebPromoExperts (викладач), Нетологія (викладач) і т. д.


Тема доповіді:  Креативний підхід в email маркетингу.


Тези:

  • Вибір оптимального стилю email комунікації.
  • Неформальний підхід в розсилках: гумор, візуалізація, абсурд і секс.
  • Календарний креатив: кейс Керхер.
  • Brain Storm ідей та акцій для учасників майстер-класу.
back to top