Доповідачі 2010

Денис Олійников

– керівник інтернет-сервісів ProstoPrint.com, ProstoBook.com, FUTBOLKA.ua, засновник і перший власник кількох успішних вітчизняних інтернет-компаній.

Роман Кузема

– Генеральний директор “Бегун-Україна“, компанії, що відіграє важливу роль в формуванні українського ринку контекстної реклами. Експерт в газузі інтернет-реклами. Відповідає за аналіз українського ринку інтернет-реклами, розробку і реалізацію стратегії розвитку компанії. Доповідач на галузевих конференціях і корпоративних семінарах.

Микита Семенов

– CEO маркетингової компанії «SECL GROUP». Фахівець у галузі маркетингових комунікацій в Інтернеті, більше 6 років досвіду роботи на цьому ринку. Особливу увагу приділяє соціальним мережам та електронній комерції. Автор багатьох публікацій в найбільших професійних ЗМІ Росії та України, доповідач низки спеціалізованих конференцій. Бере участь у найбільших стартапах уанета. Сьогодні – учасник створення соціальної мережі, тісно інтегрованої з електронною комерцією – «SOFT.ua» і унікальною ERP для автоматизації бізнес-процесів інтернет-магазинів.

Дмитро Лаппо

– головний ідеолог проекту Kniga.biz.ua

Роман Рибальченко

– Керівник відділу інтернет-маркетингу SEO-Studio, спеціаліст з інтернет-маркетингу, практик. Більше чотирьох років займається пошуковою оптимізацією (SEO), контекстною рекламою (сертифікований фахівець Google Adwords Individual Qualified), маркетингом в соціальних мережах (SMM), прямими поштовими розсилками (Mailchimp Expert). Сертифікований фахівець по роботі з системою веб-аналітики – Google Analytics ( Google Analytics Individual Qualification). Автор блогу Веб-аналітика та інтернет-маркетинг на Україні

Ярослав Ажнюк

– Засновник ГО «Інтернет ініціативи», директор інтернет-агенції SM digital.
Ярослав вивчає нові медіа та захоплюється тим, як технології впливають на життя людей в усьому світі і змінюють фундаментальні процеси у суспільстві. “Інтернет Ініціавтиви” займаються організацією освітніх подій про нові медіа і популяризацією подій у форматі баркемп. Агенція SM digital розробляє стратегії використання цифрових медіа у роботі компаній та забезпечує їх реалізацію, від розробки до супроводу. Ярослав був ораганізатором конференцій EduCamp (2008, 2009), Mediacamp Київ (2009), DrupalCamp Kyiv (2008, 2009) і консультував організаторів інших баркемпів; працював з такими брендами як Sony Ericsson, Ferrari Store, Platinum Bank, Microsoft.

Ольга Горенко

– Керівник українського офісу USABILITYLAB, со-організатор української спільноти UX-фахівців UX Ukraine, со-організатор річного UX Camp

Олег Березюк

– директор департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради. Асистент кафедри психіатрії та психотерапії ЛНМУ ім. Д. Галицького, психотерапевт – психоаналітик.

Борис Потятиник

доктор філологічних наук, професор факультету журналістики Львівського національного університету імені Франка. Засновник Інституту медіаекології. Здобув вищу освіту на факультеті журналістики ЛНУ, працював у кількох газетах Івано-Франківської області, вів передачу «Медіа-резонанс» на Львівському обласному телебаченні. У 1994 році стажувався в університеті Індіани, США, в 2000-му – за програмою ім. Фулбрайта в університеті Айови. Автор брошур і книг «Тоталітарна журналістика», «Патогенний текст» (у співавторстві), «Екологія ноосфери», «Медіа: ключі до розуміння», «Інтернет-журналістика». Голова редколегії часопису та інтернет-видання «Медіакритика». Член редколегії часопису Explorations in Media Ecology

Отар Довженко

– журналіст, оглядач проекту “Телекритика”, в минулому – редактор сайту “Телекритика”, блогер із 6-річним стажем.

Павло Король

– Директор з маркетингу порталу товарів та послуг Prom.ua, спеціаліст з інтернет-маркетингу. Більше дев’яти років пропрацював у сфері інтернет-реклами, з них більше п’яти років – в інтернет-агентствах. Один з засновників сейлз-хауса інтернет-реклами «ТАКіТАК! Advertising», екс-директор з развитку інтернет-агентства «Target Media Group Ukraine». Один з найкорисніших інтернет-маркетологів України за версією журнала Marketing Media Review (листопад 2009). Сертифікований спеціаліст з інтернет-реклами по версії Яндекса. Організатор розважальних заходів для інтернет-рекламістів #UaKarting, #KyivCod.

Ярослав Семків

– керівник відділу по роботі з клієнтами SEO-Studio . 5 річний досвід роботи у сфері продажів та реклами в Інтернет. PR-спеціаліст, інтернет-маркетолог.

Анна Боднарчук

– Директор компанії «Софткей-Україна». Має більш ніж 8-річний досвід роботи в області маркетингу, управління продажами і розвитку бізнесу в сфері інформаційних технологій і консалтингу. Модератор і доповідач конференцій, круглих столів та презентацій. Анна є автором понад 60 статей у ЗМІ (ділових, суспільно-політичних, спеціалізованих), у яких ділиться з читачами виключно практичним досвідом і напрацюваннями. Вважає, що передача практичного досвіду і знань колегам по бізнесу допоможуть їм вчасно визначити (виявити) ті ризики, які можуть зустрітися в їх діяльності і вчасно виробити методи реакції на них, у самостійно режимі, на які витрачатимуться чимало часу і сил. Крім управління компанією, весь свій вільний час приділяє родині, а народження двох дітей вважає найуспішнішим своїм проектом на сьогоднішній день.

Олексій Мась

– керівник проектів Українська банерна мережа (www.banner.kiev.ua), Infostore.org і Mail.ua, журналіст, блогер

Андрій Капельцов

– Керівник відділу досліджень і аналітики компанії SEO-Studio. Експерт в оптимізації новинних порталів та інтернет магазинів під пошукові системи. З 2004 року займається дослідженням алгоритмів пошукових систем та впровадженням нових методів просування. Консультант з пошукової оптимізації та аналітики порталів «КорреспонденТ.net», «Bigmir.net», «Оbozrevatel.com», «Оpen.ua» та ін

Олена Фірстова-Занічковська

– заступник директора студії e-design. Більше 5 років досвіду в ІТ-галузі, керувала створенням таких проетків як Lviv.travel, VisistLviv.net, Zaxid.net, Glavport.net, MyInternet. Бізнес-консультант

Остап Процик

– начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови» Львівської міської ради

Галина Терещук

журналіст радіо “Свобода”

Андрій Дутчак (@doctor_juta)

– редактор за освітою, 4 роки працює керівником проектів у Львівському представництві Громадянської мережі ОПОРА. Спеціалізація проектів – моніторинг виборчих та суспільно-політичних процесів, розвиток інструментів нових медіа для українських неурядових організацій. Учасник та автор ідеї кампанії “Інтернет-мобілізація”

Антон Скрипник

– проектний менеджер компанії ELEKS, власник інтернет-магазину YO-MA-YO

Михайло Свистун

– маркетолог, засновник та автор “Блогу про Інтернет маркетинг“. В Інтернет бізнесі з 2007 року: спеціалізується в email-маркетингу та B2B інтернет-маркетингу. Сертифікований професіонал з вхідного маркетингу. Проживає і працює у Львові.

Сергій Ручко

– власник інтернет магазину CDDoma. Більше чотирьох років стажу в пошуковій оптимізаціі. Одним із перших прикладів оптимізації є власний інтернет магазин,який здобув визнання в багатьох вендорів програмного забезпечення. Чітке розуміння як SEO може допомогати бізнесу. Велика кількість як своїх, так і клієнтських проектів.

Тарас Ковальчук

– керівник відділу інтернет реклами корпорації “Інтелекс”. Досвід роботи більше 5 років в SEO. Просування сайтів на українських і європейських ринках.

Андрій "Efandy" Іздрик

– журналіст, подкастер, звукооператор. Закінчив магістерську програму з культурології при ЛНУ. Працює журналістом мистецького об’єднаня “Дзиґа”. Автор ряду відгуків і реценцій на музику й літературу; позаштатий перекладач журналу “Критика”. Ініціатор і редактор Літературного подкасту “кабі.net”, власник і редактор терміналу українських подкастів podcaster.org.ua.

Олександр Акименко

– Головний редактор порталу інтелектуальних подій «Платформа» (http://platfor.ma/). Ініціатор проекту відкритих лекцій «Платформа.Свідомо», що проходили у Національному університеті «Києво-Могилянська академія». Журналіст, спеціалізація – журналістські розслідування. Дописує у інтернет-видання «Українська правда». Працював у бюро журналістських розслідувань “Свідомо”, кореспондентом телеканалу «Інтер», у програмі журналістських розслідувань «Агенти впливу», був засновником кіровоградської обласної молодіжної газети “Меридіан”. Переможець конкурсу на краще журналістське розслідування 2009 року в національних та онлайн ЗМІ (Інститут розвитку регіональної преси, UNITER). Випускник програми «Журналістика цифрового майбутнього» (НаУКМА, Фонд «Розвиток України»).

Олександр Чегринець

– Генеральний Директор ТОВ «Город 24», який був запущений в Україну 12-го травня 2010 року і за шість місяців встиг зарекомендувати себе як один з провідних ресурсів в області колективних покупок у сфері послуг

Олександр Шапалов

– співзасновник сервісу онлайн-реклами “Картинка“. Засновник і керівник українського блог-хостингу UkrBlogs.net та інтернет-магазину nazdorovie.com.ua.

Тарас Назарук

– студент-журналіст, блоґер, велосипедист. Автор блогу Ровером по Львову та nazarukove.livejournal.com . Займається дослідженням явища блогосфери.

Сергій Пішковцій

– блогер, social-media активіст. Є автором блогу Blogoreader та дописувачем сайту Watcher.com.ua. В блогосфері – з 2007 року, активно досліджує соціальні медіа та вплив, який вони здійснюють на суспільство. Ініціатор конкурсу UA Webstar (2007-2009) та акції UA DAY (2009-2010). Вірить в те, що інтернет-технології можуть зробити світ кращим.

One Comment

Comments are closed.

back to top