Євгеній Рибак

Євгеній Рибак – Certified digital marketer. CEO Holist Agency. Holistic marketing.

Сертифікований діджитал маркетолог. Спікер і тренер діджитал маркетингу. Основна спеціалізація діджитал маркетингу – цілісний маркетинг бренду і продуктів, розробка маркетингових програм, процесів і заходів, які в цілому створюють відкриту інтегровану маркетингову екосистему з автоматизацією бізнес-процесів.


Тема доповіді: Шлях цінності клієнта.


Тези:

    Якщо у вас всього один клієнт, для вашої компанії вже існує Шлях цінності клієнта. Питання в тому, чи навмисно ви отримали цього єдиного клієнта, і що більш важливо, чи зможете зробити це знову і знову? Шлях цінності клієнта – це матриця у вигляді етапів системи бізнес-процесів, через які проходять всі потенційні клієнти, щоб стати вашим новим клієнтом, адвокатом бізнесу або фаном. Після майстер-класу, на якому ми разом з вами заповнимо цю матрицю, у вас буде розуміння, як використовувати дану інформацію для маркетингових стратегій і тактичних планів, і як перевести бізнес в більш навмисний і передбачуваний.
back to top