Євген Мокін

Євген Мокін – Digital & Marketing Specialist в Admixer, CEO/CMO в Median ads.

Спеціалізується на performance advertising в соціальних медіа. У маркетингу більше 6 років, фахівець комплексного інтернет просування, пріверженнік Data Driven підходу. Більше 3 років займається просуванням на західні ринки, зокрема по ринку США. Просував продукти з аудиторією більш ніж 10 000 000 відвідувачів в місяць. Викладач курсу SMM. Data Driven в школі “Projector”. Доповідач провідних digital івентів в Східній Європі і Росії: – Facebook Bootcamp Kyiv Україна – Знайди свій трафік 2, Санкт-Петербург, Росія – SMMRocks, таргетинг і аналітика в facebook від i-marketing, Україна – Mobile Growth від Branch.ua – InstaMinsk 2017, Мінськ, Білорусь – SMM Day від Web Promo Experts. У портфоліо більше 1000 рекламних кампаній із загальним бюджетом понад $ 1 000 000 і вартістю за клік від 0,001 до 0,005 (по США).
Клієнти: Сoncert.ua, Admixer, Templatemonsters, M1 і M2, M1 Music Awards, Eurovision, Armin Only Embrace, Erickson, Ecoisme, Kiev Data Spring, Tapcore, Allwomenstalk, B2B Soft, Titanovo, Binotel, Вибір Року, Virus Music, Working People Group, Фітнес Академія України, Edna, Loboda, Schwarzkopf, Watsons, Taft


Тема доповіді:  Перфоманс реклама в Facebook використовуючи Facebook Pixel через Google Tag Manager


Тези:

  • Розробка структури рекламних кампаній.
  • Особливості Facebook ads, які знижують ефективність.
  • Робота з Facebook Pixel використовуючи Google Tag Manager.
  • Аналітика і звітність.
  • Робота з креативом і тестування.
back to top