КОМУ ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ПРИНЕСЕ КОРИСТЬ?

ICAMP – ЦЕ ІДЕАЛЬНЕ МІСЦЕ, ЩОБ ПРОВЕСТИ ЧАС У КОЛІ СПЕЦІАЛІСТІВ, НАДИХНУТИСЯ НА НОВІ ДОСЯГНЕННЯ ТА ДІЗНАТИСЯ БАГАТО НОВОЇ ЦІКАВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.

Маркетолог
 МАРКЕТОЛОГАМ
business2
ВЛАСНИКАМ БІЗНЕСУ
focus
PR-СПЕЦІАЛІСТАМ ТА БРЕНД-МЕНЕДЖЕРАМ
Маркетолог
 МАРКЕТОЛОГАМ
business2
ВЛАСНИКАМ БІЗНЕСУ
focus
PR-СПЕЦІАЛІСТАМ ТА БРЕНД-МЕНЕДЖЕРАМ

ЧИЇ ЗНАННЯ ТА ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ПОТРЕБУЮТЬ ПОСТІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ

ЯКІ ШУКАЮТЬ ОСОБЛИВІ ШЛЯХИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ

ЯКІ У ПОШУКУ НОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ТА ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ

develop
КЕРІВНИКАМ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ТА ТОП-МЕНЕДЖЕРАМ
price-tag
ВЛАСНИКАМ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
business
SEO, PPC, SMM -СПЕЦІАЛІСТАМ
develop
КЕРІВНИКАМ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ТА ТОП-МЕНЕДЖЕРАМ
price-tag
ВЛАСНИКАМ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
business
SEO, PPC, SMM -СПЕЦІАЛІСТАМ

ЯКІ БУДУТЬ ПРИЄМНО ЗДИВОВАНІ КІЛЬКІСТЮ РЕАЛЬНИХ КЕЙСІВ ТА КОРИСНИХ ЗНАНЬ

АДЖЕ ПОКУПКИ ОНЛАЙН ЗРОСТАЮТЬ З НЕЙМОВІРНОЮ ШВИДКІСТЮ

АДЖЕ ТАК БАГАТО НОВИХ ТРЕНДІВ ТА КРУТИХ ЦІКАВИНОК

ПОТОКИ КОНФЕРЕНЦІЇ

DIGITAL-МАРКЕТИНГ
PR & БРЕНДИНГ ТА SMM
 SEO, GOOGLE ADWORDS AНАЛІТИКА ТА АНАЛІЗ

ЗДИВУЄМО ДОСВІДЧЕНИХ МАРКЕТОЛОГІВ НОВИНКАМИ, ПОГОВОРИМО ПРО СТРАТЕГІЇ ТА ТРЕНДИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

З’ЯСУЄМО, ЯК ТВОРИТИ СТИЛЬ, А НЕ СЛІДУВАТИ НЬОМУ: ЯК ВИГАДАТИ ЛОГО, ЯКЕ БУДЕ ЗАЛИШАТИСЬ ТРЕНДОМ, І ЯК ЗНИЩИТИ БІЗНЕС-КОНКУРЕНТІВ СЛОВАМИ

НАДАМО ЩЕ БІЛЬШЕ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ, ПРОСУВАННЯ САЙТІВ ТА РОБОТУ У ВІДДІЛІ АНАЛІТИКИ – ТЕ, ЧОГО НЕ ЗНАЙДЕШ В ІНТЕРНЕТІ

МАРКЕТИНГ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ
МАЙСТЕР-КЛАСИ

РОЗПОВІМО ТОБІ, ЯК СТАТИ МАРКЕТОЛОГОМ ДЛЯ СВОГО БІЗНЕСУ: ЯКЩО МАЄШ ІДЕЮ – МИ РОЗКАЖЕМО, ЯК ЇЇ ПРОСУНУТИ

НАБИВАТИ ГУЛІ КРАЩЕ ТУТ, АНІЖ НА ДОСВІДІ – ПРАКТИКУЙ, ПОМИЛЯЙСЯ, ВЧИСЬ!

ПОТОКИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Час Спікер/Тема
9:00 – 09:40 Registration of participants
09:40 – 9:55 Відкриття
10:00 – 10:45 Макс Захожий
Google Shopping в Україні. Особливості та Кейси
10:50 – 11:35 Evgeny Galkin
ЯК AI ДОПОМАГАЄ РЕКЛАМОДАВЦЯМ В GOOGLE ADS
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 – 12:40 Дмитро Кудренко
Три рівня сегментації багатоканального маркетингу Принципи. Цінності. Приклади.
12:45 – 13:15 Ярослав Ведьмідь
Як смартфони трансформовують комунікпції і споживання
13:20 – 14:00 Кір Уланов
Автоворонка продажів. Дізнаються, як вибудувати автоворонку продажів в своєму бізнесі, систему автоматичного залучення клієнтів в бізнес
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 – 15:45 Андрій Скоцик
to be announced
15:50 – 16:35 Микола Михайличенко / Олександр Лебедько
Digital-маркетинг в 2019 году: что на нас ждет?
16:35 – 17:00 ICAMP MARKETING AWARDS”(Coffee break)
17:00-17:10 Розіграш подарунків
17:10 – 17:55 Кисельов Олександр
Кейси маркетингових фейлів, які можна виявити за допомогою Call Tracking
18:00 – 18:45 to be announced
to be announced
18:45 – 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
Час Спікер/Тема
9:00 – 09:40 Registration of participants
09:40 – 9:55 Відкриття
10:00 – 10:45 to be announced
to be announced
10:50 – 11:35 Іван Бурач
Неочевидні прийоми оптимізації контекстної і таргетированої реклами
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 – 12:40 Орест Зуб
“1000 справжніх фанів” або Весь брендинг світу для простих людей у одному виступі
12:45 – 13:15 Валерій Максименко
Сворення бренду PAPAYA. Сміливі маркетингові рішення.
13:20 – 14:00 to be announced
to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 – 15:45 Олексій Морозов
Нативна реклама і робота з блогерами на різних платформах
15:50 – 16:35 to be announced
to be announced
16:35 – 17:00 “ICAMP MARKETING AWARDS”(Coffee break)
17:00-17:10 Розіграш подарунків
17:10 – 17:55 Леонід Мартинчик
Концепція особистого бренду
18:00 – 18:45 Станіслав Цис
8 кроків до системного створення контенту на Youtube з мінімальними витратами грошей і зусиль
18:45 – 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
Час Спікер/Тема
9:00 – 09:40 Registration of participants
09:40 – 9:55 Відкриття
10:00 – 10:45 Катерина Золотарьова
Як НЕ злити 5000 $ в трубу, якщо ви працюєте з SEO
10:50 – 11:35 Вадим Iщенко
Стратегія переходу в online
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 – 12:40 Віталій Вітюк
to be announced
12:45 – 13:15 Павло Лисий
Шукаємо по зображеннях – майбутнє візуального пошуку.
13:20 – 14:00 Кашуба Марго
Оцінюємо рекламні кампанії без болю і нервів.
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 – 15:45 Andrey Osipov
Як налаштувати поведінкові метрики в GTM
15:50 – 16:35 Олексій Селезньов
Три кроки для побудови аналітики компанії
16:35 – 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунків
17:10 – 17:55 to be announced
to be announced
18:00 – 18:45 Senoz Cem
to be announced
18:45 – 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
Час Спікер/Тема
9:00 – 09:40 Registration of participants
09:40 – 9:55 Відкриття
10:00 – 10:45 Констянтин Новофастовський
to be announced
10:50 – 11:35 Бaженова Аліна
Чого хоче нове покоління міленіалів і як продати по коханню
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 – 12:40 Наталія Галицька
“Як закривати продажі в соцмережах”
12:45 – 13:15 Марина Рижко
Мультиканальність: як міксувати email-розсилки з іншими каналами: незавершені покупки, реалізація “кошика”; зв”язка пошти та соц.мереж: ремаркетинг збільшення конверсії в відгуки: сегментація
13:20 – 14:00 Рись Олександр
Побудова ефективної стратегії direct маркетингу: покроковий алгоритм і 35 крутих ідей
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 – 15:45 Ігор Граф
Які цифри вбивають бізнес.
15:50 – 16:35 to be announced
to be announced
16:35 – 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунків
17:10 – 17:55 Евгенія Глизерин
Інтернет VS ТВ
18:00 – 18:45 Антон Перетяка
Як використовуючи facebook завалити свій відділ продажів лідамі!
18:45 – 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
Час Спікер/Тема
9:00 – 09:40 Registration of participants
09:40 – 9:55 Відкриття
10:00 – 11:35 Дмитро Суслов
to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 – 14:00 Андрій Чорний
to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 – 16:35 to be announced
to be announced
16:35 – 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунків
17:10 – 18:45 Роман Колобок
to be announced
18:45 – 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party

СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Люди, які будуть ділитися своїми знаннями

СПІКЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Люди, які будуть ділитися своїми знаннями

  • Олексій Селезньов - керівник аналітичного відділу в Netpeak

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ЧАС СПІКЕР ТЕМА РІВЕНЬ/МОВА
9:00 - 09:40 Registration of participants
09:40 - 9:55 Відкриття
10:00 - 10:45 Макс Захожий Google Shopping в Україні. Особливості та Кейси to be announced
10:50 - 11:35 Євгеній Галкін Як AI допомагає рекламодавцям в Google Ads to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 - 12:40 Дмитро Кудренко Три рівня сегментації багатоканального маркетингу Принципи. Цінності. Приклади. to be announced
12:45 - 13:15 Ярослав Ведьмідь Як смартфони трансформовують комунікації і споживання to be announced
13:20 - 14:00 Кір Уланов Автоворонка продажів. to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 - 15:45 Андрій Скоцик to be announced to be announced
15:50 - 16:35 Микола Михайличенко/Олександр Лебедько Digital-маркетинг в 2019 році: що нас чекає? to be announced
16:35 - 17:00 "ICAMP MARKETING AWARDS"(Coffee break)
17:00-17:10 Розіграш подарунку
17:10 - 17:55 Кисельов Олександр Кейси маркетингових фейлів, які можна виявити за допомогою Call Tracking to be announced
18:00 - 18:45 to be announced to be announced to be announced
18:45 - 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
ЧАС СПІКЕР ТЕМА РІВЕНЬ/МОВА
9:00 - 09:40 Registration of participants
09:40 - 9:55 Відкриття
10:00 - 10:45 to be announced to be announced to be announced
10:50 - 11:35 Іван Бурач Неочевидні прийоми оптимізації контекстної і таргетированої реклами to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 - 12:40 Орест Зуб "1000 справжніх фанів" або Весь брендинг світу для простих людей у одному виступі to be announced
12:45 - 13:15 Святослав Кононець “Немає недосяжних цілей, є неправильні стратегії. Стратегія бренду на прикладі реальних кейсів.” to be announced
13:20 - 14:00 Валерій Максименко Сворення бренду PAPAYA. Сміливі маркетингові рішення. to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 - 15:45 Олексій Морозов Нативна реклама і робота з блогерами на різних платформах to be announced
15:50 - 16:35 to be announced to be announced to be announced
16:35 - 17:00 "ICAMP MARKETING AWARDS"(Coffee break)
17:00-17:10 Розіграш подарунку
17:10 - 17:55 Леонід Мартинчик Концепція особистого бренду to be announced
18:00 - 18:45 Станіслав Цис 8 кроків до системного створення контенту на Youtube з мінімальними витратами грошей і зусиль to be announced
18:45 - 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
ЧАС СПІКЕР ТЕМА РІВЕНЬ/МОВА
9:00 - 09:40 Registration of participants
09:40 - 9:55 Відкриття
10:00 - 10:45 Катерина Золотарьова Як НЕ злити 5000 $ в трубу, якщо ви працюєте з SEO to be announced
10:50 - 11:35 Вадим Iщенко Стратегія переходу в online to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 - 12:40 Віталій Вітюк to be announced to be announced
12:45 - 13:15 Павло Лисий Шукаємо по зображеннях - майбутнє візуального пошуку. to be announced
13:20 - 14:00 Кашуба Марго Оцінюємо рекламні кампанії без болю і нервів. to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 - 15:45 Andrey Osipov Як налаштувати поведінкові метрики в GTM to be announced
15:50 - 16:35 Олексій Селезньов Три кроки для побудови аналітики компанії to be announced
16:35 - 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунку
17:10 - 17:55 to be announced to be announced to be announced
18:00 - 18:45 to be announced to be announced to be announced
18:45 - 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
ЧАС СПІКЕР ТЕМА РІВЕНЬ/МОВА
9:00 - 09:40 Registration of participants
09:40 - 9:55 Відкриття
10:00 - 10:45 Констянтин Новофастовський to be announced to be announced
10:50 - 11:35 Бaженова Аліна Чого хоче нове покоління міленіалів і як продати по коханню to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 - 12:40 Наталія Галицька "Як закривати продажі в соцмережах" to be announced
12:45 - 13:15 Марина Рижко Мультиканальність: як міксувати email-розсилки з іншими каналами: незавершені покупки, реалізація "кошика"; зв"язка пошти та соц.мереж: ремаркетинг збільшення конверсії в відгуки: сегментація to be announced
13:20 - 14:00 Рись Олександр Побудова ефективної стратегії direct маркетингу: покроковий алгоритм і 35 крутих ідей to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 - 15:45 Ігор Граф Які цифри вбивають бізнес. to be announced
15:50 - 16:35 to be announced to be announced to be announced
16:35 - 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунку
17:10 - 17:55 Глізер Євгенія " Взаємини ТВ та РРС: приклад поєднання від iProspect" to be announced
18:00 - 18:45 Антон Перетяка Як використовуючи facebook завалити свій відділ продажів лідами! to be announced
18:45 - 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party
ЧАС СПІКЕР ТЕМА РІВЕНЬ/МОВА
9:00 - 09:40 Registration of participants
09:40 - 9:55 Відкриття
10:00 - 11:35 Дмитро Суслов to be announced to be announced
11:35- 12:00 Coffee break
12:00 - 14:00 Андрій Чорний to be announced to be announced
14:00- 15:00 Dinner & Networking
15:00 - 16:35 to be announced to be announced to be announced
16:35 - 17:00 Coffee break
17:00-17:10 Розіграш подарунку
17:10 - 18:45 Роман Колобочок to be announced to be announced
18:45 - 19:00 Closing of the conference
20:00:00 After party

ПРИДБАТИ КВИТКИ

+ STANDARD +

1999 ₴

до 23.11
  • ДОСТУП ДО ВСІХ ПОТОКІВ
  • ВІДЕОЗАПИСИ ДОПОВІДЕЙ
  • ОБІД
  • КАВО-ПЕРЕРВИ
  • РОЗІГРАШ ПРИЗІВ
  • -
  • -
КУПИТИ КВИТОК

+ PREMIUM +

2499 ₴

до 23.11
  • ДОСТУП ДО ВСІХ ПОТОКІВ
  • ВІДЕОЗАПИСИ ДОПОВІДЕЙ
  • ОБІД
  • КАВО-ПЕРЕРВИ
  • РОЗІГРАШ ПРИЗІВ
  • МАЙСТЕР-КЛАСИ
  • ЕКСКЛЮЗИВНЕ AFTERPARTY
КУПИТИ КВИТОК

+ STUDENT +

1300 ₴

до 23.11
  • ДОСТУП ДО ВСІХ ПОТОКІВ
  • ВІДЕОЗАПИСИ ДОПОВІДЕЙ
  • ОБІД
  • КАВО-ПЕРЕРВИ
  • РОЗІГРАШ ПРИЗІВ
  • -
  • -
КУПИТИ КВИТОК

ПРИЄДНУЙТЕСЬ!

СТАНЬ ЧАСТИНОЮ ВЕЛИКОГО ПРОЕКТУ, ТВОРИ РЕВОЛЮЦІЮ 

ПРОДЕМОНСТРУЙТЕ РИНКУ СВІЙ ПРОДУКТ, НАЛАГОДЬТЕ ДІЛОВІ ЗВ’ЯЗКИ, ЗАЯВІТЬ ПРО СЕБЕ ЯК ПРО ЛІДЕРА ІНДУСТРІЇ. НЕ ПРОПУСТІТЬ МОЖЛИВІСТЬ РОЗШИРИТИ ЗВЯЗКИ ТА ПРОВЕСТИ ХОРОШИЙ PR.

УЧАСТЬ У ПОЧЕСНІЙ РОЛІ ПАРТНЕРА КОНФЕРЕНЦІЇ НАДАСТЬ ВАШІЙ КОМПАНІЇ МОЖЛИВІСТЬ РОЗШИРИТИ ЗВ’ЯЗКИ ТА ПРОВЕСТИ ХОРОШИЙ БРЕНДИНГ

ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Генеральний HR партнер

work-ua
Zud17gKL_400x400
логотип без фону
galicia
unisender

ІНФОПАРТНЕРИ

iCamp team відкрита до всього нового, ми віримо в ефективну співпрацю та хороші партнерські відносини – і будемо раді комунікації або ж сумісній роботі з іншими сильними командами.

wezom_new_logo
800x800-logo
42889847_307463930082045_5586089445053956096_n
logo-header
logo-red
Logo_NetRocket300x119
1ogo
blacl_logo
indigo_logo-03_transparent
LOGO (1)
logo_epochta
Telegram Icon
синий_лого
2
ред
art-space-logo
creative_smm_seo_logo_200x34 (1)
Без имени-2
Untitled-1
logo

ВІДЕОЗАПРОШЕННЯ

ФОТО З КОНФЕРЕНЦІЇ 2017 

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Contact info

ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ?
Не соромся, телефонуй або пиши нам!


м. Львів вул. Стрийська 199


Контактний телефон та email

Мasha Mraka

+38 (093) 620 20 74
mmraka@startup.lviv.ua

40483080_335041927240171_3992467470827913216_n

Contact info

Контактний телефон та email

Мasha Mraka

+38 (093) 620 20 74
mmraka@startup.lviv.ua

back to top