Програма 2016

Час З чого почати?
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 10:40 untitled-2  Ірина Тимощук: Весь світ в кишені, або реклама на мобільних пристроях
10:45 – 11:25 spiker Світлана Єфимець: Контент-маркетинг як ефективний інструмент збільшення продажів
11:25 – 12:05 Кава-перерва
12:05 – 12:45 spiker Ярослав Зінченко & Олександра Дубініна: Стратегія просування інтернет-магазину в Google AdWords
12:50 – 13:30 spiker Влад Степаненко: Як запустити рекламу в Фб і не злити бюджет
13:35 – 14:15 spiker Юрій Сукач: Як перейти із офлайну в онлайн: рекомендації від SEO-Studio
14:15 – 15:50 Обід
15:50 – 16:30 spiker Дмитро Луцишин: 20 лайфхаків для збільшення продажів у Вашому інтернет магазині
16:35 – 17:15 spiker Христина Дикун: “Звєзда Ютуба”. 5 причин почати вести свій YouTube канал та створити додатковий потік клієнтів/грошей
17:20 – 18:00 spiker Андрій Приступа: Чи є продажі в інстаграмі?
18:00 – 18:30 Завершення конференції каво перервою
Час Маркетинг власними силами
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 10:40 untitled-2  Андрій Калашник: Що робити, якщо розсилка не приносить результати. Стратегія перезапуску розсилки
10:45 – 11:25 spiker Олександра Свиріпа: Динамічні кампанії в контекстній рекламі
11:25 – 12:05 Кава-перерва
12:05 – 12:45 spiker Василь Кремінець: Ефективне налаштування реклами в Facebook та Instagram. Як отримати потік клієнтів дешево
12:50 – 13:30 spiker Андрій Олексюк: Стратегія розвитку бізнесу онлайн. Підхід: See-Think-Do-Care
13:35 – 14:15 spiker Дарія Лук’яненко: Комплексне формування іміджу та репутації бренду
14:15 – 15:50 Обід
15:50 – 16:30 untitled-2  Микита Овчаров: Як збільшити окупність інвестицій в інтернет-рекламі
16:35 – 17:15 spiker Антон Перетяка: Актуальні стратегії продаж ВКонтакті від А до Я
17:20 – 18:00 spiker Олег Піддубний: Правила оптимізації
рекламної кампанії в AdWords
18:00 – 18:30 Завершення конференції каво перервою
Час Акули маркетингу
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 10:40 spiker Дмитро Суслов: Маркетинг утримування. Як стимулювати їх на повторні покупки
10:45 – 11:25 spiker Азарова Наталія: Мобільний трафік як ніша для швидкого зростання локального бізнесу в Україні
11:25 – 12:05 Кава-перерва
12:05 – 12:45 spiker Олексій Філановський: Маркетинг, як слон
12:50 – 13:30 spiker Кудренко Дмитро: Роль кращих практик та сучасних тенденцій в e-mail маркетингу
13:35 – 14:15 spiker Павло Лисий: Експерименти з On Page факторами
14:15 – 15:50 Обід
15:50 – 16:30 spiker Станіслав Матюшенко: Лояльність в інтернеті. Міф або реальність?
16:35 – 17:15 spiker Людмила Калабуха: Як швидко стати брендом в інтернеті без реклами і технічних знань
17:20 – 18:00 spiker Любов Солодка: Big Data і реалії українського бізнесу: поки ваші data ще не дуже big
18:00 – 18:30 Завершення конференції каво перервою
Час Майстер-класи
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників (Ранкова кава)
10:00 – 13:30 untitled-2  Катерина Маноха: Розробка digital стратегій
13:35 – 14:15 untitled-2  Валерій Яцківський: Хмарні рішення Microsoft та Датагруп
14:15 – 15:50 Обід
15:50 – 17:15 spiker Сергій Романов: Аналіз трафіку з ціллю створення оптимальної архітектури сайту та збільшення конверсії
17:20 – 18:00 spiker Євгеній Сафонов: Репозиціонування бренду в digital
17:25 – 18:00 Завершення конференції каво перервою

back to top back to top